Vranešić, P. (2014). Online marketing za mala poduzeća (Završni rad). Zagreb: Zagrebačka škola ekonomije i managementa. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:208:746676
Vranešić, Philip. "Online marketing za mala poduzeća." Završni rad, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:208:746676
Vranešić, Philip. "Online marketing za mala poduzeća." Završni rad, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:208:746676
Vranešić, P. (2014). 'Online marketing za mala poduzeća', Završni rad, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:208:746676
Vranešić P. Online marketing za mala poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Zagrebačka škola ekonomije i managementa; 2014 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:208:746676
P. Vranešić, "Online marketing za mala poduzeća", Završni rad, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:208:746676